بيت القانون ( البيت بيتك ) بيت كل رجل قانون
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق 613623
زائرنا الكريم/اعضاؤنا الاعزاء يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة موقعنا المميز وذلك بالضغط على زر التسجيل
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق 829894
ادارة المنتدي اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق 103798
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق 613623
زائرنا الكريم/اعضاؤنا الاعزاء يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة موقعنا المميز وذلك بالضغط على زر التسجيل
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق 829894
ادارة المنتدي اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ان المحاماة هى مهنة الحرية والكرامة والكفاح فى مختلف مناحى الحياة وفى كل زمان ومكان

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
  • الاستاذ احمد جمال صبيح المحامى يرحب بكم فى منتداكم بيت القانون (البيت بيتك) ويتمنى لكم الاستفادة والافادة نرجو تشرفوا موضوعاتنا بردودكم الكريمه
  • مطلوب مشرفين لجميع منتديات بيت القانون فعلى من يرغب مراسله الادارة
  • ادخل وشوف الجديد فى منتدى استراحه المحامين كل ما يهم اى شخص فى جميع المجالات
  • منتدى بيت القانون يرحب بالسادة الزائرين ونتمنى ان تنضموا لعضويتنا فى اسرع وقت
  • بشرى الى من يعملون بالقضاء او دارسى القانون منتدى القانون الجنائى به جميع فروع القانون الجنائى ادخل وشوف واتعلم
  • منتدى الاستشارات القانونية به الاستشارات القانونيه المكتوبه وبه قسم لتلقى الاستشارات يعنى ادخل واكتب استشارتك وباذن الله الجواب موجود فى اسرع وقت.
  • شكر خاص للعضو ليفربول على المجهود الرائع فى قسم الافلام العربية ونتمنى منه المزيد من العمل والجهد
  • موقع بيت القانون يهتم ويختص بجميع فروع القانون
  • المنتدى ليس بعدد اعضاؤه ولكن المنتدى بارتباط اعضاؤه كأسره واحده.
  • اذا كانت الملكية لا تاتى الا بالتسلط والاستئثار........... فان الفكره لا تؤتى أكلها الا بالذيوع والانتشار د.السنهورى.
  • موقع بيت القانون (البيت بيتك) يرحب بالعضو الجديد المؤرخ ونتمنى له الاستفادة والانضمام الى اسرة بيت القانون..
  • شكر خاص جدا للعضو المجتهد ومشرف منتدى الافلام العربيه ليفر بول على مجهوده الخارق فى هذا المنتدى
  • اسرة بيت القانون اسره واحده فى مكان واحد تعمل فى حب ورخاء وتبتعد عن الضغينه والكراهية.
  • لاى استفسار يرجى الاتصال بمدير الموقع الاستاذ احمد جمال صبيح فى اسرع وقت على تليفون 20101275534
  • موقع بيت القانون (البيت بيتك) يرحب بالساده الاعضاء الجدد ويتمنى لهم الاستمتاع والافاده والاستفاده من موقعنا المميز.
  • اعزائى اعضاء اسرة بيت القانون(البيت بيتك) احيط علم سيادتكم بانه تم تغير الايميل الشخصى لمدير الموقع والايميل الجديد هو egypt_law@yahoo.com
  • لا تترددوا فى مراسلتنا على موقعنا المميز او الايميل الشخصى فهذا المنتدى انشئ لخدمتكم والعمل على راحتكم
  • التردد الجديد لقناة الرحمة الفضائية على النايل سات ارجو التثبيت نفعنا الله بها وأجرنا الثواب(12475/27500)
  • نحيط علم سيادتكم بانه قد تم تغيير رابط منتدى بيت القانون (البيت بيتك) الى egyptlaw.alafdal.net وشكرا
اهلا برمضان شهر الغفران كل سنة وجميع اعضاء بيت القانون بخير ويارب يجعله فى ميزان حسناتنا ويغفر لنا جميع الذنوب . اسرة بيت القانون تتمنى لكم صوما مقبولا وافطارا شهيا 
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
ساعة الاستغفار
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق 6zrjch7zbw1cgw7z1tf7
المواضيع الأخيرة
» الشطب من النقابة لعدم السداد
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالخميس أكتوبر 30, 2014 2:54 pm من طرف عادل المحامى

» طلب من إخوانى المشرفين : اشتريت أرض زراعية من واحد وعاوز أضمن انى محدش من الورثه يطالب فيها بعد وفاة البائع
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالإثنين يناير 20, 2014 3:21 pm من طرف farag2233

» حكم نقض فى-دعوى فرز و تجنيب
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالخميس أكتوبر 17, 2013 11:50 am من طرف ابوسلمي

» <iframe src='http://www.akhbarak.net/instant/height/280/width/305/article_clr/000000/article_bck/fcfcfc/src_clr/BA0800/date_clr/666666/footer_bck/eeeeee' frameborder='0' scrolling='no' width='305' height='280'></iframe>
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالسبت نوفمبر 24, 2012 3:30 pm من طرف محامى حر

» ضمانات التحقيق1
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالجمعة يوليو 06, 2012 3:37 am من طرف محامى حر

» إستفسار عاجل
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالخميس يونيو 07, 2012 6:36 pm من طرف sherif

» جريمة كاملة
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالخميس يوليو 21, 2011 8:51 am من طرف محامى حر

» فلسفة الثعبان المقدس
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالخميس يوليو 21, 2011 8:27 am من طرف محامى حر

» التعويض بعد البراءة
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالخميس يونيو 30, 2011 5:29 pm من طرف محامى حر

» طلب استشاره قانونيه سريعه
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالسبت مايو 14, 2011 5:15 pm من طرف محامى حر

» يعلن الاتحاد الخليجي الدولي للتحكيم
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالسبت مايو 14, 2011 5:09 pm من طرف محامى حر

» اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالسبت مايو 14, 2011 5:04 pm من طرف محامى حر

اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالخميس مايو 05, 2011 9:11 am من طرف hamedobeat

اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالخميس مايو 05, 2011 9:06 am من طرف hamedobeat

اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالخميس مايو 05, 2011 9:04 am من طرف hamedobeat

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
brothersoft.com
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Storm_19834581651043748919_adv11
تصويت
صيغة طلب رد خبير
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالإثنين يوليو 27, 2009 4:58 pm من طرف محامى حر
- صيغة طلب رد خبير

انه فى يوم .................... الموافق .... /...../ ...............

بناء على طلب السيد / .................. المقيم فى ..............
ومحله المختار مكتب الاستاذ /................... المحامى الكائن فى ....................
انا ................ محضر …

تعاليق: 0
صيغة دعوى تسليم صورة تنفيذية ثانية
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالإثنين يوليو 27, 2009 4:56 pm من طرف محامى حر
_ صيغة دعوى تسليم صورة تنفيذية ثانية

انه فى يوم ................... الموافق ...... / ........./ ..........

بناء على طلب السيد / ................... المقيم فى ....................
ومحله المختار مكتب الاستاذ / .................... المحامى الكائن
فى ................. …

صيغة تظلم من أمر أداء
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالإثنين يوليو 27, 2009 4:55 pm من طرف محامى حر
-
صيغة تظلم من أمر أداء

انه فى يوم ..................... الموافق ...../ ..../ ..........

بناء على طلب السيد / ..................... المقيم فى ..................
ومحله المختار مكتب الاستاذ / ....................... المحامى الكائن فى ...........
انا.............. …

صيغة اعلان بشواهد التزوير
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالإثنين يوليو 27, 2009 4:52 pm من طرف محامى حر
- صيغة اعلان بشواهد التزوير

انه فى يوم .................... الموافق ..../ .... / ...............

بناء على طلب السيد / ...................... المقيم فى ................
ومحله المختار مكتب الاستاذ / .................... المحامى الكائن فى ...............
انا............ …

صيغة اعلان بحكم الاستجواب
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالإثنين يوليو 27, 2009 4:51 pm من طرف محامى حر
- صيغة اعلان بحكم الاستجواب

انه فى يوم ............... الموافق...... /...../ ......
بناء على طلب السيد /.......................... المقيم فى ...............
ومحله المختار مكتب الاستاذ /...................... المحامى الكائن فى ...........
انا........... محضر …

صيغة اعلان بتعجيل دعوى موقوفة جزاءا
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالإثنين يوليو 27, 2009 4:50 pm من طرف محامى حر
صيغة اعلان بتعجيل دعوى موقوفة جزاءا

انه فى يوم ................... الموافق ..../...../..........

بناء على طلب السيد / ................... المقيم فى ...................
ومحله المختار مكتب الاستاذ / ................... المحامى الكائن فى ...................

صيغة اعلان بيع منقولات محجوز عليها
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالإثنين يوليو 27, 2009 4:48 pm من طرف محامى حر
صيغة اعلان بيع منقولات محجوز عليها

انه فى يوم ................... الموافق ..../ ...../ ........

بناء على طلب السيد / ..................... المقيم فى ..................
ومحله المختار مكتب الاستاذ / .................... المحامى الكائن فى.........................

صيغة اعلان بتجديد الدعوى من الشطب
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالإثنين يوليو 27, 2009 4:45 pm من طرف محامى حر
- صيغة اعلان بتجديد الدعوى من الشطب

انه فى يوم ................... الموافق ..../...../..........

بناء على طلب السيد / ................... المقيم فى ...................
ومحله المختار مكتب الاستاذ / ................... المحامى الكائن فى ...................

صيغة اشكال فىتنفيذ حكم مدنى
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالإثنين يوليو 27, 2009 4:45 pm من طرف محامى حر
- صيغة اشكال فىتنفيذ حكم مدنى

انه فى يوم ..................... الموافق ...../ ..... / .......................

بناء على طلب السيد / ....................... المقيم فى ...............
ومحله المختار مكتب الاستاذ / .................. المحامى الكائن فى ..................

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
محامى حر
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق I_vote_rcapاريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق I_voting_barاريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق I_vote_lcap 
سندريلا@
اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق I_vote_rcapاريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق I_voting_barاريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق I_vote_lcap 
liverpool_forever
جمالكو155
المؤرخ
bosy
hamedobeat
semsema
yoyo
abrazek
سحابة الكلمات الدلالية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط أهلا بكم فى بيت القانون (البيت بيتك) على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط بيت القانون ( البيت بيتك ) بيت كل رجل قانون على موقع حفض الصفحات
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 5 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 5 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 227 بتاريخ الإثنين مارس 14, 2011 6:44 pm

اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
to_love

ذكر
المدينة : egypt

اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Empty
مُساهمةموضوع: اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق   اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالأحد مايو 08, 2011 11:14 am

[center][b]بسم الله الرحمن الرحيم

في البداية اتمني علي رجال القانون هنا ان ربنا يوفقهم لما فيه الخير ورفع الظلم عن الناس
انا مواطن عادي من مصر عندي مشكلة ومكرهاني في عيشتي وخنقاني جدا انا واهلي وكل اسرتي في تعب من المشكلة دي
المشكلة هي ان احنا ساكنين في بيتنا كاي اسرة تسكن في مزل ونحن في قرية من قري مصر كان من سنين امامنا مباشرة منزل وكان منزل مباني قديمة يعني بالطوب والرمل غير ماسس يعني المهم ان ه كان مكتوب باسم اخو صاحبة نظرا لانه كان هارب من اداء الخدمة العسكرية وده مش يهمني المهم هو راح اشتري بيت في مكان اخر وبناه وقعد فيه علما بان البيت الذي امامنا كان له قضية لانه كان باني علي ارض زراعية وظروفه انه اتعمله قضية المهم بعد فترة جائت براءة لتوفيق معظم الاوضاع المشابهة لذلك وبناه بعدها واسسه وقاامه كل ذلك كانه مقدمة للاتي المهم بعد ما انتهي البناء عمل فيه مصنع احذية ازاي معرفش ده كان من مجموعة سنين المهم اثناء وجودة لم يقتصر الامر علي ذلك فقط بل كان بعدها ان اتي رجل سوري واخذ جزء من المكان للاحذية ايضا وجاب الماكينات وللاسف كانت ماكينات كبيرة وتعمل اصوات فظيعة جدا تقريبا مكن كبس وقعد حوالي سنة هنا وبعدها ترك المكان واستمر صاحب المكان كما هو وفي الفترة اللي فاتت اثناء الثورة المصرية سمعنا ان صاحب المكان باعه لشخص اخر ولكن نحن نسمع زي اي شخص ولم نتاكد من ذلك المهم ان الشخص ده فعلا اتي الي المكان وللاسف عمل مصنع احذية في المكان ولمصنع ده مكرهنا في عيشتنا وفي ازعاج فظيع فظيع جدا من اصوات الماكينات او اصوات الادوات التي يستخدمونها في شغلهم ومنها ادوات طرق تقريبا شواكيشض واشياء زي كده ولكن صوتها فظيع اوي خاصة ان كل ذلك امامنا مباشرة وكمان احيانا يقومو برش الجلود او انتاجهم برشه وهذا يبعث روائح مضرة وغير مقبوله وممكن تسبب امراض لنا والمكان اللي امامنا ده مكون من طابقين وحاليا الطابق الاول هو اكتر الشغل فيه وكذلك اصوات العمال والاشخاص في قمة الازعاج واصوات السيارات ودي امور في قمة الازعاج بالنسبة لنا ولا نعرف نقع ولا نعرف ننام ولا نعرف نستريح ولا نعرف نتكلم في التليفون ولا نعرف نتفرج علي حتي التليفزيون ولا نعرف نقعد مع ضيوف عندنا والاصعب ان يوجد عندنا من يدرس ويحتناج للمذاكرة والهدوء ومن و الشارع الذي اسكن فيه هو شارع عادي شارع للسكن وليس مكان صناعي ولكن يستغلو ان لهم اقاربفي هذا الشارع يسكنون به ويستغلو ان صعب ان حد من الشارع يتحداهم او يقوم بش ضدهم وكمان ان الناس صعب تقف مع بعضهم هنا ضدهم المهم مسافة عرض الشارع بيننا وبين المكان الذي امامنا بسيطة هي ستة امتار وجزء من المتر اي لا تتجاوز السبعة امتار ولا توصل حتي للسبعة امتار ويحصل اشياء لا تليق كل شوية سياراتهم تاتي في اي وقت بالنهار او بالليل مع الازعاج حتي ممكن في اي وقت بليل ولا مراعاه لاي شئ ولا لجيران ولا لناس نايمة ولا لاي شئ نهائيا وبصراحة هم ايضا يستغلو اننا اسرة لوحدنا محدش هيقف معانا لو اتخدنا ضدهم اي شئ وهم كثيرين ولا ياثر عليهم شئ فهم ليسو موظفين واهلي موظفين ومش فاضيين للمشاكل وايضا لا يحبو المشاكل انا قررت اشتكي بعد شوية نظرا لوجود ظروف صحية عندنا ونظرا لوجود دراسة حاليا وامتحانات بعدها ولكن انا محتار اشتكي فين انا عارف ان ممكن اشتكي في اكتر مكان جهة مثلا زي البيئة وممكن عند المحافظ وممكن اعمل محضر في القسم وممكن في القوي العامة تقريبا ولكن المهم انا احب اني لما اشتكي اشتكي صح وبشكل قانوني وصحيح بحيث شكوتي يتم تلبيتها والنظر بشكل مهم فيها والانتباة اليها وعمل الازم وان المكان ده يجبر علي الاغلاق نهائيا وليس بشكل جزئي او وقت التنفيذ لا يتم او يتم بشكل فيه جمايل من المنفذين خصوصا ان احنا عرفين ان المجالس المحلية والقروية كلها فساد حتي من الموظفين الصغيرين لان المصيبة ان سهل يبقي لهم اقارب فيها ويقفو معاهم المهم انا احب اعرف اشتكي ازاي وكمان ياريت لو في اكتر من جهة اشتكي فيها والافضل كبداية وترتيب الجهات التي تليها والوقت المناسب للشكوي في تلك الجهة والوقت الذي انتظره بين كل جهة والاخري للشكوي وليس فقط كده ولكن ازاي اعمل شكاوي وازاي اكتبها صحيح انا ممكن اكتبها عادي ولكن احب انها تبقي شكوي مهمة وشكوي لها صيغة قوية وتؤثر وممكن ان تدعم بذكر مواد قانونية او ارقام المواد كده يعني انتم اعلم مني بذلك وازاي ابعتها انا لو هروح اسلمها اسلمها واخد بها رقم ولا ايه وهل كل الامكان لابد ان اخذ رقم بالشكوي وهيتخذ اجراء امته من تاريخ وصولها للجهة او الجهات واتابعابعها ازاي بعدها مع العلم اني مش افضل الذهاب لقسم الشرطة ممكن المحضر مش يعملهولي كويس لان احنا حاليا البلد محتاجة هيكلة الشرطة بشكل كبير وممكن اشتكي في النيابة ولو هشتكي في النيابة اشتكي ازي وفي اي مكان في النيابة واشتكي فيها ازاي اكتب شكوي موجهة للنايبة ونوع النيابة ايه ولا اروح كمبلغ ولا ايه مش عارف ولو اشتكيت في النيابة دي تبقي قضية ولا ايه ظروفها وهل لازم اجيب محامي ولا ايه لان انا عاوز ارائكم لاني بصراحة صعب اجيب محامي دلوقتي وعهلشان كده بستعين بيكم معلش انا عارف اني بتقل عليكم بمشكلتي بس والله انا مظلوم انا واسرتي وده ظلم مش هيبقي يوم ولا سنة ده من سنين وممكن يستمر العمر لو سكتنا واحنا مقررين اننا مش نسكت عن الظلم ولكن نحن نختار الوقت الانسب ونحب نظبط الشكاوي صح لان احنا عندما نشتكي لازم الشكاوي تجبر المسؤلين علي قفل المصنع ده بشكل قاطع وملزم ومعلش انا حاليا مش شغال ومادياتي مش تسمع اني اجيب محامي ولو ان ده محرج ليه انما للتوضيح لحضرتكم وانا اخاف ان الشكاوي لا تجيب نتيجة في الظروف اللي بلدنا فيها وغرقانة في مشاكل كتيرة فكده ابقيس مضحكة انا واسرتي للناس والمشكلة هتكبر بذلك اكتر علي فكرة انا عارف ان الموضوع ده بسيط بالنسبة للمحاميين وسهل انهم يقفلو شئ كهذا ولكن اعذروني انا مش محامي انا انسان الظروف وقفت ضدي سنين المهم انا احب من حضراتكم تنظرو في المشكلة دي بعين من اخذ الحق لصاحب الحق ورفع الظلم عن المظلوم واريد من حضراتكم ان تقولولي وتكتبولي مثلا نصوص الشكاوي اللي هعملها بشكل يكون قوي ورادع ملحوظة انا لما هشتكي هشتكي من غير ما اقول لاحد اني هشتكي لكي لا يرتبو اوراقهم لان انا استغرب ازاي بتوع الكهرباء سيبنهم ياخدو كهرباء لمصنع وانا مش عارف العداد تجاري ولا عادي المفروض يكون تجاري ومش عارف معاهم ترخيص ولا لا حتي لو كان العداد تجاري ومعاهم ترخيص ده اصلا ضد الصح وضد حقوق الانسان وضد البيئة انا اريد شكاوي قوية لان في الاوقات اللي هشتكي فيها ممكن يعمللنا مشاكل واحنا مش هنعمل اي شئ غير اشياء قانونية ناخذ حقنا بالقانون فقط ولا احب ان نعرض نفسنا للمشاكل بدون اخذ حقنا فهذا يبقي قمة الظلم معلش ارجو منك الرد عليه بالتفصيل وليس باختصار لان بالنسبة لنا الموضوع مهم ومعلش تقلت عليكم وشاكر لكم علي قراءة الموضوع منتظر ردودكم المفصلة ان شاء الله
to_love

ذكر
المدينة : egypt

مُساهمةموضوع: رد: اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق   اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالجمعة مايو 13, 2011 6:38 pm

هو مفيش محاميين هنا ترد علي مشكلتي دي ولا ايه انا مش فاهم ايه سبب عدم الرد عليه وخصوصا اني كاتب مشكلتي من ايام فاتت وانا كاتب حتي المشكلة بشكل مفصل يا اخواني من فضلكم ردوا عليه
محامى حر
Admin
محامى حر

ذكر
المدينة : طنطا

مُساهمةموضوع: رد: اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق   اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق Emptyالسبت مايو 14, 2011 5:04 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
اخى الفاضل عذرا على التاخير نظرا لظروف خاصة ويعلم الله انى لم ارى شكوتك الا الان
بالنسبة لهذا الموضوع فهو سهل جدا وله عدة طرق لحله
فانا افضل ان نتحدث عبر الايميل حتى يتثنى لنا الشرح لحضراتكم كما تريدون
هذا الايميل الخاص بالمنتدى egypt_law@yahoo.com
وهذا الايميل الخاص بى a.sobeeh@yahoo.com
وان شاء الله ساحضر ايضا لك رد قريبا على موضوعك على المنتدى
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
https://egyptlaw.alafdal.net

اريد حلا قانونيا قاطعا وينهي مشكلتي بشكل قاطع وملزم والله الموفق
صفحة 1 من اصل 1